Nebraska

Trådstartare
Herregud, minns inte sist jag hörde någon använde sig av det ordet? Men jag skulle verkligen vilja ha förslag på någon trevlig supé att servera. Dock inga skaldjur.

Herregud, minns inte sist jag hörde någon använde sig av det ordet? Men jag skulle verkligen vilja ha förslag på någon trevlig supé att servera. Dock inga skaldjur.
I min familj använder vi ordet flitigt, men samtidigt lite så där ironiskt. Då betyder det bara en lättare måltid rätt sent på kvällen. Tex runt kl 22.

Sist, i måndags tror jag, var det vattenmelon, god ost och fröknäcke och rött vin. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det något vettigt alternativ till bomull (tussar, pads osv) när man ska badda t.ex huden med någon vätska? Bomullsproduktion är ju...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 277
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 213
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 905
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka