Bukefalos 28 år!

Superglad!

Sv: Superglad!

Min lilla fröken har blivit så här stor nu
bild.jpg

Visst e hon go :love:
 
Sv: Superglad!

Mumsfillibabba :) :) :)

Eftersom jag missat henne innan...namn och stam....är en obotlig "samlare" av sådant....

Min vännina som tidigare fött upp siameser och orientaler tittade på Whises siames och sa att självklart är det en fin siames med den stammen och uppfödaren...:)
Och det inte bara för att hon älskar tabbymaskade siameser bäst....
 
Sv: Superglad!

Roligt att höra! han är helt underbar! temperamentet är bara så himla bra! URMYSIG! Får ställa honom sen i aug. sep. i år tänkte jag! :)
 
Sv: Superglad!

bilderna ljuger lite så sätt. Han är inte så stor! Tyckte också han såg stor ut på bilderna :smirk: Skall ta nya tänkte jag :)

Han är 5 månader nu. =) Axel är en ganska stor kille, men fin *ler*
 
Sv: Superglad!

Hon heter Viska's Feliz.
e: Dream of Silk Dimma
u: S*Fursten's Donna Karan

Har ställt ut henne en gång (IDP) och det gick verkligen superbra Fast jag är inte så haj på det där med utställningar (var även min första) så vi får väl se i framtiden... Skoj var det i alla fall (hon fick Ex1, BIV, DB och blev publikens favorit) så matte och uppfödare var superstolta :)
 
Sv: Superglad!

Det var en rejäl debut....:) :) :)

Klart du ska ställa ut din vackra siames fler gånger....
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Behöver hjälp i att välja. Söker en liten hund, har en jaktlabbe idag på fem år och letar hund nr 2 som ska bli ”dottern” på 7 års hund...
Svar
15
· Visningar
1 407
Senast: Sofie.S
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 866
Senast: cirkus
·
Gnägg Snart är det jul! Jag är redan i julmode och lyssnar ivrigt på julmusik och planerar för julen tillsammans med Halle. Hur brukar ni...
Svar
16
· Visningar
1 179
Senast: Fiorano
·
Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
961
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp