Surfplatta i stället för dator?

Silver Girl

Trådstartare
Behöver en ny laptop under våren och börjat titta runt lite på nätet. Får då upp alternativet surfplatta med tangentbord. Någon som har det? Vad saknas jämfört med vänlig dator?

Jag ska ha den till att surfa, betala räkningar, skriva enklare dokument och ev någon power-point samt till mina bilder. Redigerar inte bilderna mer än att jag beskär dem, men har en del från resor. USB-port är ett måste, finns det på surfplattor?

Om det inte framgår så är jag inte så hemma på det här med teknik, det ska helst bara funka.
 
USB finns på såna.
De flesta nya datorer har ju inte heller cd-läsare
Dottern fick en sån för några år sen
Vi var jättenöjda men anledningen till att vi bytte var för att hon ville spela krävande spel
 
Jag använder min iPad till allt
Förutom att skriva ut för jag har inte trådlös skrivare.
Så då måste jag starta datorn för det haha
Annars är det bara paddan för alkt
 
Jag sätter bara i sladden i plattan när jag ska skriva ut. Är inne på Surface nr 3 nu och älskar dom. Används både till lite jobb och privat
 

Liknande trådar

IT & mobiler Är i behov av en liten billig dator att ha till att betala räkningar, surfa och såklart koppla in Netflix till Tv:n ;). (Och kanske...
2
Svar
23
· Visningar
1 970
Senast: Anders
·
IT & mobiler Någon som kan ge mig råd om vilken dator jag ska köpa? Har hittat dessa två som ligger inom budget med ok processor och minne. Den ska...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: Thaliaste
·
IT & mobiler Mormor har önskat sig en surfplatta och jag undrar helt enkelt vad man ska tänka på när man letar efter något så high-tech till en...
Svar
14
· Visningar
3 501
Senast: Brandgul
·
IT & mobiler Min bärbara börjar ge sig och jag har länge suktat efter en stationär dator med mer hårddisk och minne så det händer lite när man ger...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp