Precis så är jag när det gäller mina teknikprylar.Jag är lite som du, hittar jag någonting jag verkligen vill ha, men tycker är på tok för dyrt, så är det alltid slut när jag kommer på att det kanske är värt det ändå...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis så är jag när det gäller mina teknikprylar.Jag är lite som du, hittar jag någonting jag verkligen vill ha, men tycker är på tok för dyrt, så är det alltid slut när jag kommer på att det kanske är värt det ändå...
*kl*
Usch, blev väldigt ledsen av samtalet jag precis fick från min hovslagare. Trodde först det handlade om att han hade funnit något på hästarna men sedan så meddelar han att han inte kan fortsätta sko för att han har flyttatUsch vilken ångest, har haft så svårt att hitta bra hovslagare och haft det jätte struligt att hitta någon som kan ta sig tid mina hästar öht.
Mitt hopp står till att ringa StrömsholmStrömsholm är vansinnigt dyra och jag har redan haft två av deras hovslagare och en av dem har jag stått med i samma stall och han har ganska hetsigt humör....
Fan fan fan...
Vad betalar du för din Hovslagare idag? Jag har en superhovis, den bästa jag någonsin haft faktiskt, men han är även den dyraste , tror han tar 1200 för en helskoning.
Vilket område tillhör du? Kan höra mig för om han vet någon annan bra i närheten av dig.
Flyttat bara så där? Har man ingen framförhållning? Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, det var alltför länge sen jag hade häst.
Pm:ar dig om min hovslagare, han är privat men skor bl a Stömsholms hästar...