Sommarpratare 2023

Jag lyssnade på Bert Sundström, men jag hade förväntat mig "mer" eller jag vet inte, jag tyckte att det blev lite tradit :o och jag tycker ändå om Berts rapporter - har alltid gjort det!
 
Lyssnade på Patrick Söderlund. Bra prat och trevlig att lyssna på. Min spelnördiga dotter blev imponerad över att en svensk hade jobbat med att utveckla såna spel som han gjort.

Sanne Salomensen var också ok. Hoppades på riktigt bra musik men det var väl lite sådär i musikvalen i mina ögon.
 
Lyssnade på Hanna Johannesson och det var överraskande spännande. Det är lite synd om de som kommer sent i serien, intresset för programmet minskar ju mot slutet.
 
Jag lyssnade på några stycken i bilen på väg hem från Skåne. Fatameh Khavari - väldigt bra.
Christina Schollin - ahh helt okej men ingen revolution. David Thurfjäll - också bra och intressant. Babben - igenkänning på många sätt. Robert Fux - härligt glittrigt och ändå ett stråk av allvar.

Ska nog lyssna på Asabea Britton och Patrick Söderlund idag
 
Jag lyssnade på Bert Sundström, men jag hade förväntat mig "mer" eller jag vet inte, jag tyckte att det blev lite tradit :o och jag tycker ändå om Berts rapporter - har alltid gjort det!
Oj, jag gillade Bert Sundström så mycket så jag lyssnade 2 gånger. 😂 Blev så nyfiken på musiken, så jag lyssnade på den långa versionen andra gången. Anders Bagge lyssnade jag också på häromdagen och tyckte det var oväntat bra.

Däremot blev jag extremt besviken på Maria Wolrath Söderberg. Ingenting nytt under solen, bara en massa skammande av folks bilar och flygresor. Tänk om hon kunde ha problematiserat kring t ex barns och djurs miljöpåverkan istället, vad mycket intressantare det hade blivit!

Hanna Johanesson var intressant när hon höll sig till svamparna. När hon pratade om sin familj och barn var det extremt ointressant, tycker jag.
 
Oj, jag gillade Bert Sundström så mycket så jag lyssnade 2 gånger. 😂 Blev så nyfiken på musiken, så jag lyssnade på den långa versionen andra gången. Anders Bagge lyssnade jag också på häromdagen och tyckte det var oväntat bra.

Däremot blev jag extremt besviken på Maria Wolrath Söderberg. Ingenting nytt under solen, bara en massa skammande av folks bilar och flygresor. Tänk om hon kunde ha problematiserat kring t ex barns och djurs miljöpåverkan istället, vad mycket intressantare det hade blivit!

Hanna Johanesson var intressant när hon höll sig till svamparna. När hon pratade om sin familj och barn var det extremt ointressant, tycker jag.
Hur olika det kan vara. Bert har jag inte lyssnat på men Anders Bagge stängde jag av efter en halvtimme för jag tyckte det var så tråkigt 😅
 
Jag har de senaste dagarna lyssnat på Fatemeh Khavari, Bert Sundström och Babben Larsson och tyckte väldigt mycket om dem allihop, trots (eller kanske tack vare?) att de var tre helt olika sorters program. Även Sofia Karlssons prat var väldigt härligt tyckte jag, kan vara det mest avslappnade Sommar i P1 jag någonsin hört. Jag älskar hennes musik också, så det bidrog naturligtvis till att jag uppskattade det så mycket.
 
Jag har precis börjat lyssna på Hanna Marklund och sitter med ett brett leende när jag hör hennes härliga Skelleftedialekt.
Hade det däremot varit Skellefteås bygdemål, då hade nog jag, norrbottning, haft svårt att hänga med.

Gummiben ska hon prata om, det här kan bli intressant.
 

Liknande trådar

Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
16 331
Äldre Årets viktigaste tråd, såklart! Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 964
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp