Bukefalos 28 år!

Svängel till släde

Damsadelsryttarinna

Trådstartare
Jag har hittat en gammal släde som passar shetland/russ i uthusen. Dock saknar den svängel och jag undrar hur jag bäst ska montera den? "Problemet" är att den är bara 40 cm mellan skacklarnas innersta infästning...
Tacksam för hjälp!!:bow:
1426224_10154481333164278_15069955338743992_n.jpg
 
Släden ser ju relativt lätt ut, testa att köra med loksele, seltungorna gör ju att det rör sig en del.
 
vilken underbar liten släde! :love:

Vill du ha en svängel, men behöver ha kvar längden bakåt, så kanske du kan göra en v.formad svängel, typ liknande nåt sånt här (enkel principskiss):

svangel_zpsnysftd6t.jpg
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag och sambon adopterade en honkatt från ett katthem för en månad sen. Hon är cirka ett år gammal och vi vet inget om hennes bakgrund...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: DeCloe
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 934
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 297
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 119
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp