Svala sommarridbyxor!!!!

pinky

Trådstartare
Hjälp, mina ridbyxor dödar mig i sommarvärmen! :crazy:

Jag har ett par rejäla Horseheadbyxor i bomull, supersköna och bra, men de har varit hemska de senaste dagarna.

Vilket material ska man ha i ridbyxorna för att de ska vara lite "ventilerande" istället?

Jag måste ha helskodda och det är ju inte det bästa kanske, men om resten av byxan är sval kanske man står ut, åtminstone... :angel:

Sv: Svala sommarridbyxor!!!!

Ljusa sommarfärger för det första. Jag gillar mina MH men även de är för varma nu :crazy:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 307
Senast: mars
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 277
Senast: ameo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 610
Senast: skiesabove
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 785
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka