Svans o ler-ellende...

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare blissare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 745
B

blissare

Vet inte vad jag skall göra!! Behöver eran hjälp!!
Har en welsh cob med en alldeles otrolig svans!! den är enormt tjock och vacker MEN inte rolig nu när det är lera och gegga i hagen.....
Vi har kapat av den en hel del, flätat den spolat och fixat men den blir så jobbig, och hästen tycker den e lika jobbig...smäller in under magen på honom när han går och det tycker han inte om...har kollat runt lite för att se om det finns någon form av svanspåse..men de som finns är ju så smala...finns inte en chans i världen att hans svans skulle få plats i en sådan...måste finnas någon här som har samma problem...Vad har ni gjort????

Liknande trådar

Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 107
Senast: melen
·
Övr. Katt Har inte "vågat" skriva innan för att jag varit rädd för att det ska vara dålig diagnos på kisse. :( Iaf, börjar från början...
Svar
11
· Visningar
7 711
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka