Svår ponny !

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Summergirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 520
Sv: Svår ponny !

det där var nog det dummaste svar jag nånsin sett!

Till TS: Se till att hålla ponnyn igång, mycket igångsättningar och avsaktningar. Se till att ponnyn gör som du vill och kräv lite av den!

Lycka till!

tkr jag ochså..

Sv: Svår ponny !

Ja, hade jag fått detta tips inför min förra hoppclearound då jag fick en seg ridskolehäst som ofta vägrar kanske jag hade sluppit sitta här med bruten arm och överhuvudtaget inte få rida på evigheter.
:idea:

Ja hur gick det då?;) hoppas det gick bra.. eller säg inte att du oxå skulle lyssnat till Fhannys tips..GOD JUL

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 200
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 828
Senast: Ceta
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 557
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka