Svårt att få orgasm pga p-plåster?

Crossline

Trådstartare
Dom senaste månaderna har jag haft jättesvårt att komma. Jag har tidigare tänkt att det beror på stress, jag har haft en hektisk vår där jag inte alltid har mått så bra. Men nu börjar jag fundera på om det beror på mina p-plåster som jag började med i mars. Jävla preventivmedel...

Det är precis som att när det är på g så dör det bara ut. Så frustrerande. Är likadant om jag kör själv eller om sambon hjälper till.

Bara jag tänker på preventivmedel blir jag skitarg. Har provat stav, piller, ring och nu ring. Finns alltid minst en biverkning som inte går att leva med. Kräks på det.

Någon som har erfarenhet av det här och kan bekräfta min teori?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har precis fått andra p-piller (Cerazette) och nu efter typ 3 veckor är jag helt deppig, trött, håglös etc. Har försökt googla, men...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 392
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag skrev i höstas ett dagboksinlägg här om min jobbiga mens ( https://www.bukefalos.se/threads/menshelvete.1472885/ ). Efter att ha...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva lite råd.. Och tycker att ämnet är lite för känsligt för att prata med bekanta osv. om.. Sedan några veckor tillbaka...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 907
Senast: Egonson_
·
Kropp & Själ Jag har tagit p-piller i ungefär två månader och en gyn sa att jag bara behöver ha mens två ggr per år om jag vill, så jag har inte haft...
Svar
0
· Visningar
1 018
Senast: Azalea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp