JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Svårt att hitta en bra sadel.
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
dannijottan
Startdatum
Startdatum
26 Feb 2004
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
658
Jag har svårt att hitta en bra sadel. Min ponny är så låg i manken. Jag och min mamma har provat sadlar men ingen passar. vilken sadel tror du passar
Bomlöst kanske
Finns ju en del att välja på nu mera.
Utrustning
Hej!
Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Utrustning
Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa.
Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Utrustning
Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst.
Jag letar...
Utrustning
Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Idag har vi varit och ridit en MSVB:5. Han var såååå fin på framridningen, verkligen som en gummiboll, uppe och framme och ”på”. Sen kom...
villhöver
4 minuter sedan
Svar: 1 338
Visningar: 104 249
Grenar
Stora shoppingtråden III
Utrustning Jag brukar ha S på de flesta hjälmar men i butik testade jag en Charles Owen och då köpte jag en M :)
Den var inte ställbar och passar...
Edla
31 minuter sedan
Vad ska jag välja?
Hästmänniskan Jag hade nog valt 1, mycket pga bra stallägare. Såklart tråkigt med mindre hage, dock tycker jag att lång utevistelse väger upp...
Entourage
54 minuter sedan