alice
Trådstartare
Jag blir snart nipprig! Jag har letat och letat efter ridsportbutiker i min närhet som saluför BR. Jag har en BR hoppsadel som jag är mycket nöjd med och vill vara lite "fjollig"
och ha sadelgjord och förbygel i samma märke. Jag vill INTE beställa från nätbutik, utan jag vill ha en möjlighet att klämma och känna på sakerna jag är intresserad av.
Var inne på den svenska grossistens hemsida och hittade en butik som ska åka till strömsholmstävlingarna nästa vecka. Vajert, jag ringde och frågade dom om de har det jag vill ha hemma och om de kan ta med sig det till strömsholm (det är över 30 mil till den affären!).
Får ett mycket snorkigt svar att "nej, de hade inte något hemma och vi beställer nästan ingenting därifrån." Tonen hos tjejen sa mig att det var inte läge att be dom ta hem något heller! Service? Nej, inte mycket!
Närmaste butik ligger 12 mil bort, enkel resa! Känns lite väl långt tycker jag men det får kanske bli alternativet. Där jag köpte hoppsadeln, ligger över 20 mil bort så det är inte något ställe man bara åker till.
Så, färdigklagat!
//Alice - funderar på att bli återförsäljare själv av BR
Var inne på den svenska grossistens hemsida och hittade en butik som ska åka till strömsholmstävlingarna nästa vecka. Vajert, jag ringde och frågade dom om de har det jag vill ha hemma och om de kan ta med sig det till strömsholm (det är över 30 mil till den affären!).
Närmaste butik ligger 12 mil bort, enkel resa! Känns lite väl långt tycker jag men det får kanske bli alternativet. Där jag köpte hoppsadeln, ligger över 20 mil bort så det är inte något ställe man bara åker till.
Så, färdigklagat!
//Alice - funderar på att bli återförsäljare själv av BR