Svart läder, brun textil?

Morran

Trådstartare
Ja, "funkar" det?
Har ALLT i brun/beige/créme just nu. Verkar dock som jag fått tag på den perfekta sadeln, i SVART. Självklart blir det nytt träns också, men jag har inte råd/lust att byta ut resten av utrustningen. Så kan man ha svart läder, bruna schabrak, benlindor etc? *I-landsproblem*
Hästen är fux...

Sv: Svart läder, brun textil?

Det är ju inte lika snyggt.... men beige och creme kan du lugnt ha. brun brukar inte bli så fint.

Usch, nu börjar underläppen att darra... :crazy:
Så det skulle inte funka med svart läder, t.ex. brunt schabrak m. guld och bruna lindor? Jag försöker inbilla mig att det är som vilken färg som helst, typ grönt schabrak, gröna lindor...

Jag tycker inte det är så fint, men jag är kanske petig? :p

Vad tycker du själv då? Det är ju Du som ska ha det. ;) Beror säkert på hästens färg också.

Nä, jag är nog lika petig som dig. Båda jag och hästen är mörkröda fuxar... Usch, det blir nog till att tänka en gång till.

I mina ögon skulle det se lite konstigt ut, med ljus (häst) - mellan (scahbrak) - mörk (sadel). Men jag vet inte, det är ju olika. Men jag skulle inte vilja ha just mörkbrunt till fux och svartsadel. Men Beige och Creme kan du ha! Det är de bästa färgerna som finns :love: ! Har det till båda mina, en gotlandsruss som är guldfux med svart utrustning och ett halvblod som är mörkbrunt med brun utrustning. Lika urläckert till båda :smirk:.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 967
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 669
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 844
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Eftersom jag inte haft lika ont i axeln på sistone och eftersom det funkat bra att rida två lektioner per vecka de senaste två veckorna...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka