Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vill skriva ut ett dokument på svart papper som jag gjort i Word..Men det går inte, Blir ju inget. Har markerat all text vit, men det blir inte vitt på papperet. Vad sjutton gör jag för fel ?
Det är nog precis där skon klämmer.
Bläckstråleskrivare skapar ljusa färgnyanser genom att skriva färgpunkter glest - så att de i praktiken för ögat blandas med papprets vita färg. De rena grundfärgerna i skrivaren är mer eller mindre mörka i sig själva. På ett helsvart papper är det i praktiken inte möjligt att skriva ut med gott resultat med en vanlig bläckstråleskrivare.
Somliga färglaserskrivare använder så ljusa pigment att det går att skriva ut fullt läsbar text på svart papper - men texten kommer inte att vara vit.
När vit text förekommer mot mörk bakgrund i trycksaker så trycker man antingen med den mörka färgen på vitt papper utom i själva texten... eller så trycker man med vit dekorfärg(!) på mörk bakgrund.
(Eller missförstod jag dig - vill du skriva ut vit text mot svart bakgrund på vitt papper?)
IT & mobiler
Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi
Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
Trädgård & Växter Finns det någon expert eller kunnig på växter och blommor här?
Jag ska göra om i trädgården tänkte jag och vill ha en ny rabatt med...