Svart westenträns??

• Western
  • Trådstartare Trådstartare wonderbaunbabe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 894
W

wonderbaunbabe

:confused: Letar nu som en halv galning efter ett svart westenträns! Finns det någon som vet var man kan köpa ett sånt?
Tänkte vara lite snitsig och matcha färgerna :idea:

Tack!:bump:

Sv: Svart westenträns??

ja köpte ett svart träns och brösta på ebay för 17dollar +30 frakt förra veckan, supersnyggt, kolla där!

Jag tror att märket "Chetak" gör svarta westernträns. Googla lite, så kanske du hittar! :)

Som ovan säger så har CheetaK svarta träns... Kolla in på Globus hemsida.. Där finns bild på det :D Jag har ett sånt en-öras och det är superfint och ser stilfullt ut. Jag har smyckat enörasgrejen nu med silver. :D

Ja chetak har, jag har ett och just nu finns ett på trdera,men den auktionen e snart slut så skynda det var helt nytt.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: Ramona
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 985
Senast: cassiopeja
·
Fritid Jag har beställt jättefint baby-alpackagarn i en färg jag letat länge efter. Jag tänker sticka en rätt lös och ledig tröja åt mig själv...
Svar
5
· Visningar
325
Senast: startpompe
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka