svarta benskydden...

O

_otursbarn_

från h**ks...i neoprene för 275 kr... hur är dom i passformen, och är kvaliten urkass?? :confused:
 
har hört att kardborren slutar att fungera efter ett tag :mad:
Köp Events, jag har dom och är helnöjd :)
 
ok! ja dom hr jag hört ganska mkt bra om! :D kardborren går väl att byta? ajja..ska kolla på dom när jag komemr till far min! :D :D :D
 
Nej... efter ett tags anvädnande går kardborren sönder i sömmen :mad:
 
va dålit... :( ska titta på dom å se om det kan vara värt..:P får ju saker från hööks i julklapp av pappsen :D men men..
 
Jag tycker att de liknande från b*rjes har mkt bättre passform.
 
sattsa på ett par Event istället.
Finns på Granngården för typ samma pris som Hööks.
 
har de från b*rjes, haft de i säkert fem år nu. även om de blivit rätt slitna osv har jag bytt ut kardborren där de blivit för sliten, funkar bra. annars sitter de kanon på lilla guldklimpen :)
 
Har både hööks och events och kan bara säga att de kostar lika mycket men events har bättre kvalitet och passform, så åk till Granngården istället.
 
okej...ska åka dit ut och kolal på dom iaf...klämma på dom lite :D
 
har sådana från event-superbra
har haft dom nu i tre år och har använt dom iskogen,ridbanan,hagen mm mm så de e verkligen "testade"
 

Liknande trådar

Utrustning PS har ju tyvärr inga benskydd i x-full, så vågar man chansa och köpa full istället? Är det någon Bukefalist med en x-fullhäst som har...
Svar
14
· Visningar
834
Senast: WBanna
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
605
Senast: Acto
·
Ekonomi & Juridik Hej Alla Vad gäller om man själv säger upp boxplatsen pga hälso skäl ? Stallet är fullt av svartmögel och det är mest inne i en...
Svar
11
· Visningar
2 152
Utrustning Jag behöver köpa ett nytt täcke, men vet inte vilket jag ska ta. Det ska vara regntätt. Runt 50g foder Finnas avtagbar hals Blankt...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp