Svarta tråden

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 4 802
Sv: Svarta tråden

Det jag menade var det ovanför fransschabraket,,, men sen tyckte jag mig se att du hittat ett med fransar i silver:love:
ooohhh,,, ett sånt vill jag ha juuu..

Jag har två Grandeurschabrak nu, kan ta bilder imorrn..

Lite bilder på mina svarta grejer till pållen,,

schabrak, ett med dubbel passpoal ett med enkel
grandeur.jpg

fingrimman
grimman.jpg

mina giggselar
selar.jpg

o så fintränset
fintrns.jpg

beklagar att jag ännu inte lärt mig att förminska bilderna:crazy:

Jag vet faktiskt inte,,, jag har precis fått den i present, kan kolla imorrn om jag ser nåt märke på den..

hedwig_080210.JPG

Resekitet..
hannover9_080329.JPG

Svart schabrak med vit passpoal, svarta skydd med vitt foder, svart träns och sadel.:D:love:

Det där var ju skitsnyggt, men det hade varit ännu finare om ryttaren försökt matcha lite med svart också ;)

Vet inte om frågan var ställt direkt till mig, men jag svarar allafall,,

Svart är ju en neutral färg, vilket gör att den går ihop med vad som helst,,, till en brun sadel kan det ju bli riktigt snyggt,,, :d

Det är inte fult! Jag har brunt schabrak och bruna lindor till min svarta sadel och svarta träns. Blir ju samma sak fast tvärt om!:D

+Hedwig:
Vad bra :) Har ju köpt brun dressyrsadel, men kunde inte bestämma om det var snyggt eller inte med svarta schabraket till ;)

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
552
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka