Ner i havet funkar för min del.
Nej jag är inte allvarlig även om jag önskar att det hade gått. Idioter finns i Sverige, tycker det räcker med att vi tar hand om dom. Utländska idioter vill inte jag behöva betala skatt för.
Nej alltsa, visst, den svenska valfardskassan kan inte forsorja hela varlden, det tror jag inte du far nagra mothugg mot. Problemet ar val mer att varken du eller de ovriga i traden som verkar forespraka for en "ut till varje pris" mentalitet ar att ingen av er har kommit med nagra konkreta och faktiskt genomforbara forslag, utan ni har bara sagt "inte mitt problem att losa" och stampat foten i marken, likt en tre-aring i trotsaltern.
Det svenska immigrationsystemet ar inte perfekt - sag det som ar det - och visst finns det manniskor som utnyttjar det och som kanske egentligen inte borde vara i landet, men samtidigt ar immigrationspolitik SVART, du arbetar med lander som, vilket jag papekade tidigare, ofta inte har en sa valfungerande statsapparat, och du bestammer om faktiska manniskors livsoden, sa beslut och processer maste vara genomtankta och valfungerande - och inte tagna i affekt efter ett raserianfall..