JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sverige långt från medalj i lagfinalen: ”Ett riktigt bottennapp”
Moderator
Hästnyheter
Felicia Grimmenhag kom på femte plats i kür på paradressyrens sista tävlingsdag under EM i Göteborg. Hennes resultat, 72,407 procent...
Hästnyheter
Inför morgondagens avgörande banhoppning i EM i Fälttävlan i Polen har Sverige chans på medalj. Både som lag och individuell medalj...
Hästnyheter
Sara Algotsson Ostholt och ”Facebookhästen” levererade under terrängprovet på EM i Polen. Ekipaget är trea individuellt och Sverige är...
Hästnyheter
Peder Fredricson och Malin Batyard-Johnsson red båda felfritt i torsdagens hoppning i EM.
Därmed leder Fredricson den individuella...
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Jaa 😍 bara problem med storleken i min lilla bil 😅 och sen är jag lite nojig efter att ha haft min valp, jag tänkte många gånger "tur...
Niyama
37 minuter sedan
Svar: 337
Visningar: 34 529
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Oavsett andras tidigare svar kan jag bara konstatera att min hund kommer mer än gärna fram till mig nu trots att den hoppat ut lös, av...
Mia_R
Igår kl 23:52
Svar: 122
Visningar: 6 758
Hund
Kanin dräktighet
Däggdjur Precis i början av dräktigheten går säkert bra, men jag hade separerat dem i god tid. Gjorde misstaget att låta en hona och hane gå ihop...
moster_punk
Igår kl 23:15
Svar: 1
Visningar: 72
Djur