JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sverige värd för internationell hästkonferens
Moderator
Hästnyheter
2022 kommer Sveriges Lantbruksuniversitet, SLU, att stå värd för det internationella hästforskarmötet International Conference of Equine...
Hästnyheter
I helgen var sju svenska shetlandsponnyer över till Ypäjä i Finland, för att delta i den internationella utställningen som hålls vart...
Hästnyheter
Ridsport har bett alla våra riksdagspartier - samt Fi - att skriva en debattartikel om vad de vill göra för svensk ridsport. I dag är...
Hästnyheter
De svenska OS-disciplinerna i ridsport har ett gemensamt mål med ryttar-VM. Och det är att kvala till sig en lagplats i OS i Rio de...
Guldfasanerna
Övr. Djur En av ankorna ruvar förresten! Vi väntar smått om lite mindre än tre veckor om äggen är som de ska. 😊
(inte sexton stycken tack och lov!)
Sel
19 minuter sedan
Svar: 1 575
Visningar: 134 820
Djur
Minska antalet fästingar på katt
Huh, halsbanden är ju torra så det tänkte jag inte riktigt var så. Men okej, coolt.
Asko
Idag kl 16:50
Svar: 11
Visningar: 312
Katt
Ofräsch häst?
Ridning Jag har sedan drygt en månad ridit på ett trevligt sto på 15 år. Innan detta reds hon nog ganska sporadiskt, men är inte helt hundra på...
e_jhastar
8 minuter sedan
Dressyrhingsten Skyline to B.
Avel Lite tråkigt, jag tycker han verkar vara vettig inom dressyren med och det är ju väldigt bra att ha sådana synliga. Men också...
Sryoqwe
16 minuter sedan
Svar: 232
Visningar: 26 030
Avel
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Nu har ju inte ts skrivit att hon vill köpa en gård 🙄
Priserna är betydligt bättre här än Stockholm med fördelen att man slipper...
Bison
39 minuter sedan