JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sveriges störta OS-satsning någonsin
(Sydsvenskan)
OS-truppen till Peking nästa år blir rekordstor, tror Sveriges olympiska kommitté (SOK). Men än vill den inte sätta upp några medaljmål. På måndagen togs de första aktiva ut.
http://sydsvenskan.se/sport/article266830.ece
Moderator
Hästnyheter
I dag släppte Sveriges Olympiska Kommitté (SOK) den första OS-truppen till Paris 2024.
De största guldhoppen som Daniel Ståhl, Armand...
Hästnyheter
Sveriges olympiska kommitté (SOK) skickar 152 idrottare till OS. Nedan följer samtliga svenska olympier och idrott. Varav en blir...
Hästnyheter
Det är 48 år sedan Sverige tog så få guld på ett sommar-Paralympics. Att den svenska truppen nästan ändå nådde sitt medaljmål i Rio kan...
Hästnyheter
De senaste sju åren har Sveriges olympiska kommitté satsat över 270 miljoner kronor på potentiella medaljhopp på sommar-OS...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Förbereder för att ta emot min allra första utlämnande av allmän handling på plats.
Lite nervös eftersom jag fått hintat att personen...
Hoarfrost
1 minut sedan
Svar: 898
Visningar: 26 939
Allmänt
Småbarn, vitaminer, kosttillskott?
Småbarn Igår hade min man köpt hem paltknäckebröd, han mixade i en hel skiva i sonens blåbärssmoothie och det gav absolut noll smak!
VLMF
4 minuter sedan
Svar: 34
Visningar: 797
Barn
GVFÖ 2025
Kultur Sen måste jag vara en Karen angående Alex och Amandas tripp till Smögen.
De var aldrig på Smögen!!
De var på en annan ort på...
Fetaost
5 minuter sedan