Svettas på en sida!

ylvaaskersund

Trådstartare
Jag har en D ponny som tidigare varit dressyress men nu är pensionerad, häromdagen när jag red henne märkte jag att hon hela tiden drog år vänster samt blev mest svettig på vänster sida. Jag antar att hon är stel i vänster sida, men vad kan det vara som får henne att svettas mkt mer på den sidan:confused:. Kom gärna åxå med tips på hur jag ska få henne mer lösgjord!

Sv: Svettas på en sida!

Tkr oxå att min häst svettas lite mer på ena sidan, men vet att hon är stelare åt ena hållet oxå...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
373
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
746
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 339
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Surkål