Sv: Sviken

Jag håller med föregående personer att jag inte tycker att du överreagerar, mitt ex uppförde sig som din pojkvän, det är en av orsakerna till att han är ett ex.
 
Sv: Sviken

Jag genomförde en abort ensam hemma.
Hade inte möjlighet att göra den på sjukhus för min dåvarande sambo vägrade köra hem mig.
Han vägrade också vara hemma med mig.
Så jag ringde min storasyster så hon ringde mig en gång i halvtimmen och svarade jag inte så skulle hon ringa ambulans.
Det tog nästan ett halvår innan jag flyttade, men min pappa dog där i samma veva så zet blev lite annat mellan, men jag kommer aldrig förlåta det.
 
Sv: Sviken

Det är väl klart att du inte överreagerar! Vad ska man ha en partner till om hen inte ens ställer upp vid sådana tillfällen? Vad gör hen då i vardagen? Jag hade allvarligt funderat på relationens vara eller icke vara om min sambo hade gjort något liknande.

Stor kram till dig. Sätt dig och prata med henom och fråga rakt ut om hen kan följa med dig. Vissa människor har svårt med empatin och kan inte tänka sig in i hur de skulle ha känt om det hade varit de själva som hade drabbats. Med sådana människor måste man vara övertydlig och verkligen förklara att man behöver dem där.

Lycka till vid ingreppet.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 066
Senast: mars
·
  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Sasse
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 033
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 206
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp