SvRF och western går samman?

Sv: SvRF och western går samman?

Man lastar hästen i ett släp och åker iväg med den. Plättenkelt ;)

Att stå still är bara en uppfostringsfråga. (Och ja, jag har hingstvana och har själv en hingst och tycker inte man kan skylla på kulorna allt för mkt).

Wrangler: Jag tycker det är att sparka bakut när någon bara skriver att denne inte alls tror på en ide men inte motiverar det hela för 5 öre.

För med träns har vi redan slagt hål på, i distansen behöver man inte träns, vare sig när man rider eller när man lastar ur.

Haha jag visste inte att man var tvungen att skriva en motivation för att få delge en åsikt på det här forumet.

Tyvärr intresserar det mig inte tillräckligt mycket för att jag ska sätta mig och skriva det heller så du får väl fortsätta störa dig på mina bakutsparkar och löjligheter ;)

Jag gick in på WRAS hemsida för att se hur tankarna gick där och om man överhuvudtaget skrivit någon info men jag hittar ingenting...fick känslan av att inget uppdaterats sedan 2011 men jag tittade väl galet ...Ingen lättillgänglig information, allts...kan inte påminna mig om att jag sett nåt på fb i informationssyfte heller så jag får väl hojta till Mike och höra med honom hur det ligger till...

...och nu har jag hittat. Det har varit målet redan från början att gå ihop med SvRF, står även i stadgarna. Det som hindrat är att skillnaderna har varit för stora. Sökte WRAS på FB och där finns info.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Är verkligen Svenska Ridsportförbundet, SvRF, en organisation som platsar i folkrörelsefamiljen? Hade någon ställt frågan till mig för...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Anders
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ingen utmanade Ulf Brömster som ordförande i Svenska Ridsportförbundet. Han fortsätter därmed i ytterligare två år. När det gäller...
Svar
0
· Visningar
664
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En mamma och hennes dotter höll på i 50 minuter med att lasta en ponny på en tävlingsplats. De använde både grimskaft och spö som de...
Svar
7
· Visningar
1 322
Senast: Anders
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Överdomare i dressyr har nya befogenheter och det betonas att träningsmetoder där hästen hålls i en viss form med våld är förbjudet. Det...
Svar
0
· Visningar
593
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka