Svullen ryggrad

Agapi

Trådstartare
Hade tänkt skapa anonymt nick, men... orka :angel::D
Det är såhär va, att jag och killen jag träffar hade jävligt trevligt sex igår. Mot en vägg. Och tydligen åkte min ryggrad på lite stryk för en del av den är svullen och ömmar rätt rejält. Tycker mig se ett litet blåmärke också.
Googlade såklart (jättedumt :banghead: ) och nu ligger jag här med ångest för tydligen har jag tumör eller håller på att bli förlamad.
Så ni kloka, är det farligt eller kan nån lugna mig? Min ryggrad står ut rätt mycket så det är inte konstigt att den tog stryk av väggen. Men hypokondriker som jag är har jag panik :nailbiting:
 
Andas och slappna av?
:)

En kompis för länge sedan var mycket smal med utstående ryggrad. Hon fick skavsår av underlaget om hon hade sex liggandes på rygg.
 
Andas och slappna av?
:)

En kompis för länge sedan var mycket smal med utstående ryggrad. Hon fick skavsår av underlaget om hon hade sex liggandes på rygg.

Var tvungen ringa Sjukvårdsupplysningen i all min panik haha :D Dom bad mig förklara mer ingående hur skadan gått till. "Ööh... Ja, alltså. Man kan väl säga att jag åkte in i en vägg. Med ryggraden före." :angel::D

Men nu känner jag mig lugnare! :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ För några veckor sedan upptäckte jag en förhårdnad i mitt ena bröst. Den är avlång, kanske 1x3cm, strax under bröstvårtan typ, som ett...
2
Svar
26
· Visningar
10 425
Senast: Thera
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Drygt 10 veckor har gått sedan min ridolycka nu. 6 veckor efter armbrottet så hade själva brottet läkt fint, men jag kunde inte röra...
Svar
0
· Visningar
744
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 972
Senast: cirkus
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
6 984

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Semester.
  • Politik i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp