Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns alltid på blocket!Väntar tyvärr för länge så biljetterna är alltid slut innan jag bestämt att jag vill iväg
Vilka ska dit?
Vilka dagar? Kan vi få ihop en buketff kanske?![]()
Jag har tänkt försöka ta mig ditSka som vanligt inte dit, det är ett helvete för mig att planera mitt liv långt i förväg pga jobbetEn kompis ska dit så jag förväntar mig rapporter av henne
Ska försöka gå på Sabaton Open Air dock, det behöver jag ju inte planera lika mycket förär det någon som ska dit så hojta gärna, jag bor ju 2,5 mil därifrån
![]()
Jag har tänkt försöka ta mig ditmen det är långt kvar så kan ju hända att annat kommer i vägen
![]()
Kul med Sepultura! Hamnade på samma klubb som dom i Stockholm för hundra år sedan, och festade tillsammansSka som vanligt inte dit, det är ett helvete för mig att planera mitt liv långt i förväg pga jobbetEn kompis ska dit så jag förväntar mig rapporter av henne
Ska försöka gå på Sabaton Open Air dock, det behöver jag ju inte planera lika mycket förär det någon som ska dit så hojta gärna, jag bor ju 2,5 mil därifrån
![]()
Kul med Sepultura! Hamnade på samma klubb som dom i Stockholm för hundra år sedan, och festade tillsammans![]()