Sweden rock 2018

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 820
Vi hoppas komma iväg iår oxå, tyvärr har vi lite dåliga odds iår..

Vilka ska dit?
Vilka dagar? Kan vi få ihop en buketff kanske?:)

Ska som vanligt inte dit, det är ett helvete för mig att planera mitt liv långt i förväg pga jobbet :meh: En kompis ska dit så jag förväntar mig rapporter av henne :D

Ska försöka gå på Sabaton Open Air dock, det behöver jag ju inte planera lika mycket för :laugh: är det någon som ska dit så hojta gärna, jag bor ju 2,5 mil därifrån :)

Ska som vanligt inte dit, det är ett helvete för mig att planera mitt liv långt i förväg pga jobbet :meh: En kompis ska dit så jag förväntar mig rapporter av henne :D

Ska försöka gå på Sabaton Open Air dock, det behöver jag ju inte planera lika mycket för :laugh: är det någon som ska dit så hojta gärna, jag bor ju 2,5 mil därifrån :)
Jag har tänkt försöka ta mig dit :) men det är långt kvar så kan ju hända att annat kommer i vägen :cool:

Jag har tänkt försöka ta mig dit :) men det är långt kvar så kan ju hända att annat kommer i vägen :cool:

Förra gången jag var dit blev det bestämt samma dag :rofl: Ev kommer jag vara med och bygga scen i år, en kompis brukar göra det och jag har sagt att behövs det extra händer ställer jag upp om jag är hemma.

Jag ska inte dit men blir väl att jag får köra folk som ska dit :). Hoppas att ni som ska dit får tur med vädret vissa år har det inte varit så bra med den saken.

Kul med Sepultura! Hamnade på samma klubb som dom i Stockholm för hundra år sedan, och festade tillsammans :p:bump:

Liknande trådar

Fritid Jag har varit i Borlänge många gånger, men det har mest varit för det vanliga - Kupolen och IKEA. Nu ska vi dit den 1a och 2a juni och... 2
Svar
20
· Visningar
876
Senast: Seaside
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: MimmiNO
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
386
Senast: Cattis_E
·
Mat Jag bakar i princip aldrig. De få gånger jag bakar så är det med två-tre kända recept. Nu ska jag göra muffins, eller cupcakes som det...
Svar
13
· Visningar
393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka