Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sparf skrev:vad länge sen man va här nu...
Okej... men den knuten måste man väl göra innan man har knutigt färdigt grimman... jag får inte upp knutarna på repgrimmorna nu nämligen....
sarma skrev:har hört något om klätterrep.
jaa shit att jag inte tänkte på det!*slår mig själv för pannan* hade tänkt sy på en ny dragkedja först, men att sy är INTE min starkaste sida egentligenSparf skrev:sy igen tröjan och använd som okedjad tröjanää, hehe. Kanske en flughuva... ridhandskar...vad vet jag:P
Har du samma tjocklek både på grimman och grimskaftet?Sparf skrev:hrmf.... jag måste pröva... men då med några repstumpar som blivit över.:P
Tågvirke är också bra! alltså sånt rep man har till båtar och det känns som bomull och kostar typ 30 eller 35 högst på Biltema... skitbra. Mitt rep jag köpte var vitt med svarta "strån" i.. tyckte faktiskt det vart jättebra. och det vart även massa rep över till grimskaft (från början var allt som allt 10 m)
sarma skrev:Ett annat tips för alla hemmafixare: har fått reklam från Rusta, de säljer fleecefiltar för 20:- den veckan som kommer. Var flera mönster på bilden, bla zebrarandigt...
/Ida