Sy egna hästgrejer

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sparf
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 905
  • Visningar Visningar 392 736
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer

Jag förstår inte svenska. :angel:

Nejdå, jag bara jävlas:devil: Jag tycker dina hjälmöverdrag är skitsnygga bara det att jag (om jag ska vara ärlig) inte vill bli utmobbad av gubben i travstallet brevid :angel: Men du kan ju gärna få göra ett tomteluv överdrag till mej:p För det skulle jag nog våga visa mig i:D

Hahaha! Du menar att du helt plötsligt skulle se ut som en jockey ;)
Jag syr inte bara ankor, jag tror nog att jag kan sträcka mig lite längre än så :p
Men en tomteluva ska väl inte vara så svårt att göra ;) Men du får utan skärm i så fall :rofl:

Jag skall in till farmor och hämta den halvt fungeradnde symaskinen nu, och sätta igång, innan jag skall med en kompis o gå en km för o hämta en rockard.. haha :D

Hörs senare :D:D:D Ska ta bilder med när jag håller på !!

Ooo, det låter ju som våran maskin vi har här hemma. väger bly och fungerar knappt.

Glöm nu inte bilderna, de är otroligt viktiga :D

haha, den gubben skulle nog reta mig vad jag än liknar:rofl:

Haha, visst:D Det blir nog gööörsnyggt:D Med en STOR vid och luddigt toffs:rofl:

Det klart. haha, du tror nog inte jag är så seriös, men ag är seriösare än du tror :devil: moahaha

kan sy en till hästen också :rofl:

Ooo, det låter ju som våran maskin vi har här hemma. väger bly och fungerar knappt.

Glöm nu inte bilderna, de är otroligt viktiga :D

Haha, på farmors funkar inte backen :P hahaha får se hur jag lyckas,, ska hämta vagnen nu sen så j*klar! :D:D:D

haha. vet inte ens om det finns back på mammas :rofl:
nej, men den är lite skum. Väger apa, och är jätteskum alltså.
Man blir dansar typ --> :banana: om man kan sy en söm utan problem :rofl:

JAG VISSTE DET!! Coca colan var inte att lita på. tyckte den smakade lite skumt.

Huh?? :confused:
nu är jag bakom flötet här. Skyller på colans biverkningar.
Menar du min hemska symaskin?

Jo, jag märker det:devil: Jag jävlas fortfarande med dig:p För det första så kan inte en cola sy och för det andra kan man inte sy sicksack rakt. Då är det liksom inte sicksacksöm längre:rofl: mohaha mohahha, vad jag är rolig:angel:

Nämen allvarligt!? Skulle du vilja göra en tomteluva? :o :bump:

Jag har gjort klart båda sidorna på mitt padfodral nu!! :banana: Jag ska bara sätta kantband runt, sy ihop delarna och sätta fast spännen till sadeln:D Jag känner mig faktiskt riktigt nöjd redan:D

hm.. men tänk om du blir missnöjd då :p haha. Då kanske jag måste dras med ett fult överdrag :rofl:
Nej, men kan du inte ge mig en liten hint :angel:

Men vatusan det var ju inte colan jag menade :mad:
Men sicksack ska ju vara rakt, fast.. sicksack :rofl:

Jag skulle lätt kunna göra en tomteluva om du var intresserad.
Jag har inte mycket till liv :p

Vem tusan har något liv ? Bara undra , jag är intresserad av att köpa ett !! :D

Hahaha! Du står ju först i kön :rofl:
Jag är riktigt seriös, så du vet!

Skulle du ha det gröna?
Som en jockeyhjälm ungefär eller?

haha lätt, kan du fixa det i något vattenavstötande så vore det suuuuper, eftersom det är sammetshjälm nu för första gången !

haha :D:D:D:D

jkag tror föresten jag skall sy ett par sadelöverdrag när jag kommer hem till mor min nu ikväll. blir bara ett ridtäcket trots allt för en kompis mamma hade ett som hon tyckte jag skulle ta istället för att de skulle skräpa runt :P

haha... så har en fleeceplä över, så väl se vad jag kan åstadkomma! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vill ha ett ulltäcke till min storpudel men eftersom hon kräver rätt stor storlek så blir det så dyrt att köpa. Jag funderar därför...
Svar
2
· Visningar
1 517
Senast: jemeni
·
Utrustning Har en freemax med tillhörande pad med ordentliga paneler men har nu tänkt att jag ska sy en egen pad med inlägg så jag kan ha vanliga...
Svar
6
· Visningar
2 078
Senast: Totola
·
A
Utrustning Jag har fått lite fnatt och vill börja sy massor av grejer själv nu så då behöver jag lite råd från sygalna bukefalister Jag är...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Halvblod_Rider
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10