Sy egna kläder?

lizzie

Trådstartare
Någon här som syr egna kläder? Jag har gjort det tidigare, men slutat pga tidsbrist. Dock börjar jag tröttna på den dåliga kvalitén som är i dagens kläder och börjar funder på att återuppta min gamla hobby.

Tidigare hade vi flera bra tygaffärer i Örebro och man kunde shoppa massor av mönster. Någon som har tips på bra mönsterark? För övrigt tror jag det finns typ en bra tygaffär kvar i Örebro.

/Lizzie

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 492
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
3 115
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 872
Senast: QueenLilith
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
38 977
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka