Sy en kjol.

CoopervsJimmy

Trådstartare
Tänkte kolla om det finns några sykunniga här på buke som enkelt kan beskriva hur man syr en kjol steg för steg.
Inget komplicerat förutom att den kommer sitta lite högre upp (om det skulle spela någon roll)

Tack :)

Sv: Sy en kjol.

Det beror ju lite på vad för typ av kjol du är ute efter och vad den ska vara till, jag har gjort väldigt enkla kjolar till dottern att ha som utklädningskläder, vik överkanten av tyget, sy en tunnel och sy ihop sidorna och trä i ett gummiband.

Liknande trådar

Fritid Jag funderar på att skaffa två gps-puckar för att kunna stalka två personer... Nej, jag driver bara 🤭 vi skulle vilja lägga dom i våra...
Svar
2
· Visningar
289
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om... 22 23 24
Svar
473
· Visningar
17 316
Senast: Mineur
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 188
Senast: qitis
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 953
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna