Sy en kjol.

CoopervsJimmy

Trådstartare
Tänkte kolla om det finns några sykunniga här på buke som enkelt kan beskriva hur man syr en kjol steg för steg.
Inget komplicerat förutom att den kommer sitta lite högre upp (om det skulle spela någon roll)

Tack :)

Sv: Sy en kjol.

Det beror ju lite på vad för typ av kjol du är ute efter och vad den ska vara till, jag har gjort väldigt enkla kjolar till dottern att ha som utklädningskläder, vik överkanten av tyget, sy en tunnel och sy ihop sidorna och trä i ett gummiband.

Liknande trådar

• Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 982
Senast: Mineur
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 433
Senast: Amha
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Fritid Hej, Jag vill boka hotell, men kommer att ha en ny adress när vi kommer och ska bo där. Men jag är skriven på min gamla adress en vecka...
Svar
2
· Visningar
735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka