Bukefalos 28 år!

Sy en kjol.

CoopervsJimmy

Trådstartare
Tänkte kolla om det finns några sykunniga här på buke som enkelt kan beskriva hur man syr en kjol steg för steg.
Inget komplicerat förutom att den kommer sitta lite högre upp (om det skulle spela någon roll)

Tack :)
 
Sv: Sy en kjol.

Det beror ju lite på vad för typ av kjol du är ute efter och vad den ska vara till, jag har gjort väldigt enkla kjolar till dottern att ha som utklädningskläder, vik överkanten av tyget, sy en tunnel och sy ihop sidorna och trä i ett gummiband.
 

Liknande trådar

Hemmet Mitt täcke börjar tyvärr sjunga på sista versen och jag funderar på att investera i ett nytt. Efter lite googlande inser jag att...
Svar
17
· Visningar
636
Senast: Trott
·
Kläder & Bli fin Nu har jag surfat runt på nätet för att hitta svart frans att förlänga min klänning med, utan resultat, suck. Har också besökt enda...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: Rie
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 411
Senast: LiviaFilippa
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
644

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp