Sy kjol i fuskpäls

Milosari

Trådstartare
Jag ska på maskerad om en dryg vecka och tänkte klä ut mig till en get :p. Som en del av utstyrseln så vill jag ha en (kort) kjol i fuskpäls. Någon som sytt i fuskpäls eller som sytt en kjol som har något tips? Jag har aldrig sytt något plagg innan, bara smågrejer och något hundtäcke.

Jag ska på maskerad om en dryg vecka och tänkte klä ut mig till en get :p. Som en del av utstyrseln så vill jag ha en (kort) kjol i fuskpäls. Någon som sytt i fuskpäls eller som sytt en kjol som har något tips? Jag har aldrig sytt något plagg innan, bara smågrejer och något hundtäcke.
Du får nog bena pälsen innan du syr så du inte syr inte pälsen i sömmen annars är det nog som att sy som vanligt. Det brukar ju vara vanligt vävt tyg i grunden.

Liknande trådar

Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 706
Senast: lingonben
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
1 203
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 356
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
764
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka