Sy ländtäcke - tips, någon?

Sv: Sy ländtäcke - tips, någon?

Fast jag har ingen skarv i mitten utan har helt tyg...
Men vi får se hur jag gör. Ska sätta mig senare idag och pyssla lite. :)

Jag skulle kunna ta ett foto idag och lägga upp här om du vill? Tar ju nån timma men om du vill vänta så fixar jag det... ;)

Här kommer det figursydda ländtäcket:

lndtcke_nra.jpg

Helbild: http://i21.photobucket.com/albums/b260/hallonskogen/lndtcke.jpg

tcke.jpg

så kan man oxå göra. ja sydde ett reflextäcke o tror att jag använde 1 & 3. sitter jättebra =)

Aha! :idea:
Men nu får det nog bli ett "vanligt".
Tack för bilden!

jag satt och funderade på hur jag välde ut hur stora vecken skulle vara om jag gjorde som bild nummer två och tog helt enkelt med mig täcket till stallet och lade på det på hästen..ländtäcket blir då uppsytt efter hästen (vilket idag har visat sig vara en dum idé då det nu inte passar min nya häst;))

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 435
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 297
Senast: Tiger tok
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
556
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka