Sy på linerfästen!

95johsv

Trådstartare
Ja på täcken då! Vilket band ska man använda och var hittar jag metallfästena? Jag vill ha dubbla fästen, dvs en del som är fastsydd och en del man fäster i linern så som Weatherbeeta har. Men hittar inte varken vad för typ av band man behöver eller var man köper fästen…

HJÄLP!
 
Ja på täcken då! Vilket band ska man använda och var hittar jag metallfästena? Jag vill ha dubbla fästen, dvs en del som är fastsydd och en del man fäster i linern så som Weatherbeeta har. Men hittar inte varken vad för typ av band man behöver eller var man köper fästen…

HJÄLP!
Jag har bara gjort det på Horseware täcken (vet inte hur weatherbeetas ser ut) men jag köpte fästen på Strömsbergsgård och hade sån tur att gjordarna på täcket var så långa att jag kunde norpa en bit på varje. Band finns annars att köpa hos tex friluftstyger.se
 
Jag har bara gjort det på Horseware täcken (vet inte hur weatherbeetas ser ut) men jag köpte fästen på Strömsbergsgård och hade sån tur att gjordarna på täcket var så långa att jag kunde norpa en bit på varje. Band finns annars att köpa hos tex friluftstyger.se
Srömsbergsgård har de som är enkla dvs en del man syr fast och en del som fungerar mot linern. Jag önskar att dessa är delad, det ger mer stabilitet. Tack för tips för att hitta band
 
Jag har bara gjort det på Horseware täcken (vet inte hur weatherbeetas ser ut) men jag köpte fästen på Strömsbergsgård och hade sån tur att gjordarna på täcket var så långa att jag kunde norpa en bit på varje. Band finns annars att köpa hos tex friluftstyger.se
Vilken bredd bör jag köpa? Lost!
 

Bifogade filer

  • IMG_2357.jpeg
    IMG_2357.jpeg
    28,8 KB · Visningar: 9

Liknande trådar

Hemmet Behöver hjälp med tips hur jag ska göra eller vem ska kontakta för byta till ny sockel (och sladd), på denna lampa. Hade hoppats skulle...
Svar
4
· Visningar
371
Utrustning Vet att den kombon inte är "kompatibel" med fastsättningen av linern i täcket, men funkar det ändå utan att fästa täckena i varandra...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: peperoni2
·
Kultur Ooh allvetande buke-orakel, vars hänger de seriösa banden? Varken jag eller sambon vill använda Facebook, men vi kanske måste i det här...
Svar
2
· Visningar
488
Senast: skiesabove
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp