Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Inatt drömde jag om världens snyggaste tshirt.
Så nu tänkte jag försöka sy den (för det är ingen som jag sett i affär, utan bara i min dröm ).
Vad ska man ha för tyg?
Den ska vara vit.
Nått speciellt man ska tänka på? Jag fick ig i syslöjd förresten
Hoppa in i din närmaste tyg/sytillbehörsaffär och säg vad du vill göra så hjälper de dig!
SÅ gör jag när jag har någon idé så får jag hjälp att hitta lämpliga tyger och mönster.
Sen att det är en av mina bästa kompisars mamma som har tygaffären var ju mindre viktigt..
Det beror ju helt på vad du hittar för tyg. Ibland har man tur och hittar "rätt" tyg på rea så då kan man komma väldigt billigt undan.
Räkna inte med att det blir billigare att sy än tröja än att köpa en. Det blir ungefär samma kostnad men du får det (förhoppningsvis) som du vill ha det!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras
Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...