Bukefalos 28 år!

BernT

Trådstartare
Inatt drömde jag om världens snyggaste tshirt.
Så nu tänkte jag försöka sy den (för det är ingen som jag sett i affär, utan bara i min dröm :p).
Vad ska man ha för tyg?
Den ska vara vit.
Nått speciellt man ska tänka på? Jag fick ig i syslöjd förresten :angel:
 
Sv: Sy!

Hoppa in i din närmaste tyg/sytillbehörsaffär och säg vad du vill göra så hjälper de dig!
SÅ gör jag när jag har någon idé så får jag hjälp att hitta lämpliga tyger och mönster. :D

Sen att det är en av mina bästa kompisars mamma som har tygaffären var ju mindre viktigt.. :angel:
 
Sv: Sy!

Det beror ju helt på vad du hittar för tyg. Ibland har man tur och hittar "rätt" tyg på rea så då kan man komma väldigt billigt undan.
Räkna inte med att det blir billigare att sy än tröja än att köpa en. Det blir ungefär samma kostnad men du får det (förhoppningsvis) som du vill ha det! :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ska på bröllop i sommar :love: och hittar ingen klänning som känns helt rätt, så nu tänkte jag damma av symaskinen och försöka ge mig...
Svar
18
· Visningar
1 251
Senast: monster1
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
641
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 894
Senast: Ullmerkott
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 950
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp