Synas i höstmörkret...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 837
O

overtyre

Nu när det börjar bli riktig höst och vinter, så är det viktigt att synas om kvällarna. Redan nu börjar det bli relativt mörkt tidigt på kvällen.
För att synas krävs reflexer, en billig och bra livförsäkring.
Men, var finns alla dessa reflexer? Jag vet att Hööks har, men det känns som att deras är onödigt dyra.
Var kan man annars köpa? hemskt gärna med internetbutik...

Tack på förhand!

Sv: Synas i höstmörkret...

Börjes har också, Granngården med.
Men jag tycker inte att Hööks är så förfärligt dyra? :confused:

//Lysmasken om vintern :D

Prova att gå in på: sartaislandshastgard.se

kan även kolla där de säljer arbetskläder ,
snickers och fristads etc,
och jämföra . vet inte om det har internetbtuik

Jag är rena julgranen när det gäller reflexer :D å andra sida urskiljde Kakis mig och min häst på hundrafemtio meter bland en massa andra hästar på den mörka framridningen utanför ridhuset :D
Min häst hade benreflexer, förbygelsreflex, ländtäcke i reflex samt svansreflex. Jag hade reflexväst.
Nu för tiden har jag inskaffat en ridlampa, stigbygelreflex, reflexjacka och hjälmreflex. Jag kan intyga en sak - VI SYNS! :devil:

Jag har köpt mina lite här och där, hööks, börjes, eko mfl passar på vid off-säsong typ sommar

Fram för mer reflexanvändande och en stor åsnespark i baken på alla slappa ryttare som inte använder reflexer. PÅ vägen hem från min fodervärds senaste hoppträning höll en icke-reflexad häst med ryttare på att bli kylarprydnad på min bil. Jäkla tur att jag hade helljus på. Jag skiter i om ni bara har 25 m till ridhuset NI SYNS INTE PÅ VÄGEN DIT I ALLA FALL!

Apo som har startat ett nytt korståg :devil:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 426
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 494
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 199
Senast: Cattis_E
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 075
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka