Bukefalos 28 år!

Synkronisera iPhone med två datorer

tigerflicka

Trådstartare
Jag behöver hjälp!
Jag har iTunes installerat på två datorer och nu vill jag lägga in musik från dator nr 2 till min iPhone.
När jag kopplar in luren och vill synka kommer varning upp att all musik på luren raderas och ny läggs in. Det vill jag juh inte, jag vill inte ta bort, bara lägga till.

Någon som vet hur man gör?
Eller kan jag importera musiken på luren till datorn och sedan synka?
 
Sv: Synkronisera iPhone med två datorer

Kopiera musiken till ett USB-minne och klistra in det i andra datorn och synka. Klart.
 
Sv: Synkronisera iPhone med två datorer

Tack för tipset!
Lyckades hitta nån guide härom dagen som visade hur man skulle göra, så det har löst sig. Även om ditt tips lät mycket enklare! :)
 
Sv: Synkronisera iPhone med två datorer

iTunes suger så jääkla hårt! kommer aldrig mer använda d skitprogrammet!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 628
Senast: tott
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 655
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 430
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 500

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp