JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hejsan! Jag försöker att leta på vart det finns syntet/nylon utrustning för travare i olika färger. Alltså huvudlag med möjlighet för käk, selar, selunderlägg, lindor/benskydd osv.. Förslag på hemsidor eller butiker tack!
Tjatter
Notera ny regel i fetstil!
Regler:
Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek!
Varje spelare ska varje dag avlägga...
48
49
50
Tjatter
Välkomna till ulvleken Jorden runt!
Vi börjar med reglerna:
- Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33
34
35
Tjatter
Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40
41
42
Hästmänniskan
Ingen riktigt bra titel, men va sjutton.
Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Valp 2025
Svar: 938
Visningar: 67 805
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt inflammation. De hittade inget fel på njurar eller ultraljud, så det är jättebra.
Smärtstillande är sista i morgon kl 6, och sista...
Hoarfrost
14 minuter sedan
Svar: 1 155
Visningar: 61 011
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Xarko fick IR-terapi av en gammal kollega, som numera arbetar med IR på häst. Hittade en sträckt överarm och överansträngd hamstring...
Wingates
41 minuter sedan
Svar: 1 324
Visningar: 80 309
Hund
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Plötsligt händer det. Ridskolan 2 mil bort (!) la ut en blänkare om att de skulle sälja en ponny som inte trivs på ridskolan. En fd...
Alexandra_W
8 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Red PnWE ikväll med Zacke och det kändes bättre än väntat! Enkelslalom med byten går det lite troll i tyvärr men parallellslalomen blev...
Fiorano
9 minuter sedan
Svar: 698
Visningar: 61 233
Grenar
Stora shoppingtråden III
Utrustning Den lillas Flex är äntligen färdigfixade! Locktite, mindre (minsta) remmen fram och provade, toppenbetyg! Hon har minsta storleken (80)...
the_connemara
25 minuter sedan