Syntetsadel eller läder?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Thuja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 4 641
Sv: Syntetsadel eller läder?

visst kan syntetsadlar vara sköna och är absolut ett suveränt alternativ om man inte vill lägga en förmögenhet på sin sadel, men inget slår läder! det luktar gott, är väldigt slitstarkt och det finns ju inget underbarare än nyputsat, blankt läder på en blank häst!!!

Sv: Syntetsadel eller läder?

har en griffin syntet från den gamla tiden innan dom gjordes om... tok skön att rida i på vintern då man slipper frysa om rumpan.. men annars så är ja lite tveksam.. tycker man hamnar så långt upp på hästen... som om man hamnar ovanpå... men de är faktiskt en av de få sadlar som ligger bra på min häst... så va gör man..

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
867
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
653
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 194
Senast: super
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka