Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Lurar på att köpa en dressyrsadel, för max 3000:-. Någon som har nån Horse Saver eller Wintec, kommer att användas högst 2ggr/vecka o inga tävlingar. Är dock lite skeptiskt till syntetsadlar fast dom som har dom verkar ju nöjda.
Jag har en wintec-sadel, dock i allroundmodell, men den är jag jättenöjd med. Dagens moderna syntetsadlar är bra, tyvärr hänger den gamla föreställningen om tygsadlar fortfarande kvar.
Anledningen till att jag inte väljer att ha en syntetsadel när jag väljer dressyrsadel är för att jag vill kunna bygga upp knästöden på ett sätt som bara verkar möjligt på läder, annars hade jag absolut kunnat tänka mig en wintec i dressyrmodell.
Nya är väl dock wintec dyrare än 300 kr, men du kanske ska köpa begagnat? I den prisklassen tror jag absolut att du får en bättre sadel om du satsar på syntet än på billigt läder!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...