Systemkamera

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare KiiiWiii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 807
K

KiiiWiii

Hoppas jag la denna på rätt ställe nu! :O
Jag har i 2 års tid haft en Nikon D3000 och fotat med. Känner nu att jag vill byta till en lite nyare och vill gärna ha en som jag kan filma med!
Har kollat lite på D5100, D3100 och D3200. Vad tror ni? :) känns super svårt det här nämligen!
Och om jag säljer min gamla kamera, vad kan jag begära för den tror ni? 2000?

Sv: Systemkamera

Vad du kan få för din gamla beror helt på skicket och vad som ingår.
En D3000 + kitobjektivet 18-55mm går att köpa nytt i butik för 2990:-.

Jag är supernöjd över min nikon D5100. Filmerna blir riktigt bra och ljudet blir helt okej!

Vad du kan få för din gamla beror helt på skicket och vad som ingår.
En D3000 + kitobjektivet 18-55mm går att köpa nytt i butik för 2990:-.

Det är klart! :)
Men jag skulle nog ändå säga att min kamera är i väldigt gott skick. några små streck över skärmen men inga repor eller liknande på objektivet, som ska ingå! är 2000:- för mycket att begära? har aldirg sålt någon kamera innan :D

Jag börjar bli väldigt sugen på D5100 :d
Den verkar kanon bra tycker jag!!

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
453
Senast: Emuliiaa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 206
Senast: cewe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har till slut fått inse att min telefon håller på att ge upp så jag snart måste köpa en ny :arghh: Jag är totalt STENKORKAD på...
Svar
10
· Visningar
1 088
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Har börjat bli sugen på att skaffa en systemkamera igen efter att ha varit utan i ca 5 år, hade tidigare en canon eos 1000d med ett...
Svar
0
· Visningar
430

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka