ta annans logga till hästtäcke?

Seabaz

Trådstartare
Jag skulle vilja skaffa ett transporttäcke till min häst och på detta skulle jag vilja ha en speciell logga, det är ett hockey-lag.

Men frågan är om jag bara får ta deras logga hur som helst och trycka upp eller??

Men det borde dom ju bli glada för visserligen men jag vet inte??

Sv: ta annans logga till hästtäcke?

ingen kommer bry sig så länge du har det enbart som dekoration och inte för att främja någon företagsverksamhet
(så länge du inte sätter deras goda namn i samband med något dåligt.)

Jag skulle ändå fråga. Bara för att vara artig. Går säkert att få kontakt via deras hemsida. Kanske de vill sponsra :D

Nej, logotyper får man inte använda hur som helst, det är en oerhört känslig och ofta mkt hårt bevakad regelmässigt produkt oavsett avsändare, och du bör definitivt be om godkännande från berörd.

Ah okej. tack för svaren!!

Ska skicka iväg ett mail till klibben och fråga, känns säkrast så! :)

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 083
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka