Ta bort appar?

aprilmaj

Trådstartare
Jag har så många appar som jag aldrig använder. Jag vet inte vad de är till för ens. En del fanns på telefonen (android) från början och andra har dykt upp vartefter av någon konstig anledning.

För det första: Går det att ta bort dem?

För det andra: Finns det appar som är beroende av andra appar? Alltså, om jag tar bort en app, så kan jag inte använda en annan app som jag behöver och vill ha kvar?

Det går att ta bort appar, på min android gör man det genom att gå in på "inställningar" > "mer.." > "programhanterare" > klicka på appen du vill ta bort > "avinstallera". Om det inte finns någon, finns tex ingen på google apparna så tror jag att "avinstallera uppdateringar" och sen "deaktivera" är bästa sättet att få "bort" de. De finns kvar men det tar inte så mycket på batterierna.

Så vitt jag vet så sitter apparna inte ihop sådär. Men skulle något försvinna så får man väl ta ner det igen då.

Det går att ta bort appar, på min android gör man det genom att gå in på "inställningar" > "mer.." > "programhanterare" > klicka på appen du vill ta bort > "avinstallera". Om det inte finns någon, finns tex ingen på google apparna så tror jag att "avinstallera uppdateringar" och sen "deaktivera" är bästa sättet att få "bort" de. De finns kvar men det tar inte så mycket på batterierna.

Så vitt jag vet så sitter apparna inte ihop sådär. Men skulle något försvinna så får man väl ta ner det igen då.
Tusen tack! :bow: Då vet jag vad jag ska göra på lördag när det ska regna hela dagen.
Tack igen!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
9 037
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 591
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 380
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka