ta bort auktion på E-bay

QuickStar

Trådstartare
Någon som vet hur man gör det?

Jag förstår tyska väldigt hjälpligt så jag lyckades lägga in min sadel på auktion men smart som jag så hämtade jag inte sadlen från butiken där den hängt i 2 månader utan att bli ens hemlånad och dan efter jag la ut auktionen blev sadlen såld!

Typiskt!

Hur kan jag ta bort den?

Sv: ta bort auktion på E-bay

På tradera kan man bara göra det om man inte fått bud, bör ju vara likadant där. Har du fått bud så är det ju bindande och då gäller det ju att hoppas du har tur att du fått en förstående köpare...

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
914
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 431
Senast: Edla
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 840
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer

Hästrelaterat

Tillbaka