Ta bort från favoriter!

Mysaan

Trådstartare
Finns det något smidigt sätt så man slipper klicka bort en och en? Mina barn har lagt till massor i favoriter som jag inte ens vill ha där. Men ska jag behöva klicka bort det ett och ett?

Sv: Ta bort från favoriter!

markera de du vill ta bort och radera?

går att göra i bokmärkeshanteraren, kringa+musklick och sedan fn+backspace.

Jag har ju försökt markera mer än en åt gången i fliken favoriter med det går ju inte för då hade jag sluppit fråga.

Bokmärkeshanteraren??? Vad är det och vart hittar jag den?

tim tror att alla är mac-ägare :angel:

Vilken webläsare använder du och vilket operativsystem har du?
Det är fakta som du skulle ha lämnat i ditt första inlägg för utan dom kan vi inte ge dig vettig information.

Jag har t.ex. W7 (Windows 7) och använder mig av IE 8 mycket sällan. Jag använder istället Firefox, Opera och Google Chrome. Det är väldigt olika hur man redigerar bland bokmärken/favoriter i de olika läsarna.

Ska jag ändra i IE så klickar jag på windowsloggan o skriver fav i sökfältet o öppnar mappen favoriter. Där markerar jag filer jag vill ta bort och trycker på delete.

Senast ändrad:

Oj förlåt jag använder internet Explorer för windows. Gjorde som du skrev och det fungera. Tack så hemskt mycket för hjälpen

Liknande trådar

IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
516
  • Omröstning Omröstning
IT & mobiler Mark Zuckerberg går nu ut med att dom användare som väljer bort riktad reklam men vill använda Facebook och Instagram ska betala 141:- i... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 370
Senast: Bison
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
561
Småbarn Sonen har ett stort behov av att utforska med händerna/känselsinnet. Han vill klämma, känna, bygga, plocka, hälla och skruva. Har han...
Svar
17
· Visningar
1 056

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka