Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns det något smidigt sätt så man slipper klicka bort en och en? Mina barn har lagt till massor i favoriter som jag inte ens vill ha där. Men ska jag behöva klicka bort det ett och ett?
Vilken webläsare använder du och vilket operativsystem har du?
Det är fakta som du skulle ha lämnat i ditt första inlägg för utan dom kan vi inte ge dig vettig information.
Jag har t.ex. W7 (Windows 7) och använder mig av IE 8 mycket sällan. Jag använder istället Firefox, Opera och Google Chrome. Det är väldigt olika hur man redigerar bland bokmärken/favoriter i de olika läsarna.
Ska jag ändra i IE så klickar jag på windowsloggan o skriver fav i sökfältet o öppnar mappen favoriter. Där markerar jag filer jag vill ta bort och trycker på delete.
IT & mobiler
Mark Zuckerberg går nu ut med att dom användare som väljer bort riktad reklam men vill använda Facebook och Instagram ska betala 141:- i...
Juridik & Ekonomi Här är en till som jobbat inom socialtjänsten med barn och ungdomar i 30 år. Din historia följer det vanliga mönstret och är på intet...
Övr. Grenar Här är det lite stiltje, det har varit superstressigt på jobb och i klubben samtidigt som hästen är inne i lite tok och spook-period. Så...
Ekonomi & Juridik För ganska många år sedan hade vi en ponny utlånad till en ridskola, där var passen i ett kassaskåp men de stal hela skåpet. Har för mig...