Ta bort hund

Vilken fin gÄva du gav honom. Ett vÀrdigt och fint slut.:heart

(jag postade detta igÄr men vet inte varför det aldrig dök upp i flödet)
 
Åh, vad fint! Totte var en Bukefavorit för mig 😍med. Han och er relation stack ut, pĂ„ ett bra sĂ€tt.
Beklagar din förlust och smĂ€rta! â€ïžđŸ’”
Är sĂ„ himla glad att just han hamnade hos mig. Vi var menade för varandra đŸ„°
Vilken fin gÄva du gav honom. Ett vÀrdigt och fint slut.:heart

(jag postade detta igÄr men vet inte varför det aldrig dök upp i flödet)

Han var vĂ€rd det allra bĂ€sta ❀
 
Tack ❀ det kunde verkligen inte blivit bĂ€ttre. Är glad att jag kunde ge honom det đŸ„°

Som med alla stora förÀndringar tycker jag det handlar för mig att göra det första. Första helgen utan, första mÄnaden utan, första... ja, vad det nu kan vara. Det lÀttar med tiden, det blir lÀttare att andas och att hÄlla tÄrarna stÄngen. Och det blir lÀttare att ta fram de fina minnena utan att sorgen trÀnger sig pÄ.

HĂ„ll ut. Och ta hand om dig.
 
Beklagar verkligen sorgen @pepp. :heart

Men mÄste ocksÄ sÀga wow, vad lÄngt du har kommit i hur du hanterar dina kÀnslor i den hÀr jÀttesvÄra prövningen som det Àr att förlora en nÀra och kÀr vÀn.

Tack ❀
Ja det kÀnns jÀkligt bra pÄ det sÀttet, jag fÄr ju proffshjÀlp nu. Vete tusan hur det hade gÄtt om jag var pÄ ruta 1...

Det Ă€r ovant att kĂ€nna sĂ„hĂ€r mycket sĂ„hĂ€r ofta, men som jag skrev ovan ocksĂ„ vĂ€ldigt fint. Är glad att jag fick vara en nĂ€rvarande matte hans sista mĂ„nader ❀ det tror jag ocksĂ„ han tyckte.
 
Åh Pepp ❀ jag lĂ€ste nyss trĂ„den och sitter och grinar pĂ„ jobbet nu. SĂ„ himla fint, alla kramar till dig!
 
Beklagar @pepp . Ett hemskt beslut, men det enda rÀtta.

Åh Pepp ❀ jag lĂ€ste nyss trĂ„den och sitter och grinar pĂ„ jobbet nu. SĂ„ himla fint, alla kramar till dig!

Tack ❀
Det var verkligen i rĂ€tt tid. Jag tror att hade vi vĂ€ntat nĂ„n vecka till sĂ„ hade risken varit att vi fick Ă„ka in akut. Det gick sĂ„ himla fort dĂ€r i slutet 💔

Jag sitter och tittar pĂ„ bilder varje kvĂ€ll och grĂ„ter en skvĂ€tt, men det kĂ€nns bara fint ❀ min lilla skrutt.
 

Liknande trÄdar

HundhÀlsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptÀckt en liten liten kula i ett ljuver pÄ vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstÀnker...
Svar
8
· Visningar
984
Senast: Viva
·
  • LĂ„st
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bĂ€sta beslutet för mig, men frĂ„n att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 781
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok DenhÀr berÀttelsen börjar i december Äret 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle fÄ en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 195
Senast: manda
·
HundhÀlsa Vi i vÄr familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig sÄ upprörd och ledsen. Den 20:de september i Är...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 174

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp