ta bort konto?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Anja586
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 320
Sv: ta bort konto?

Jaa du, eftersom Gunnar är moderator i hela Bukefalos så är det väl ganska enkelt att klicka på hans namn va ? ;)

Längts ner på varje sida finns en länk som heter Kontakta oss använd den eller maila direkt till GUNNAR.

Ger man en vettig motivering till varför man vill bli borttagen är jag övertygad om att man blir det.

Men skapar man användare efter användare och sedan vill ha dom borttagna så förstår jag om Gunnar struntar i att ta bort dom :angel:

Lucsy skrev:
Om han aldrig svarar då?

Jag har varit i kontakt med Gunnar vid ett par tillfällen, ett av dem just vid byte av användarnamn, och han var både snabb, hjälpsam och seriös/korrekt. Jag har inte upplevt en sån suverän kontakt med nån site-skapare nånsin, vare sej före eller efter. Gunnar är Gud, kort sagt...... :o

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 282
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 643
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 611
Senast: Gabby_Ossi
·
IT & mobiler Hej, Har revolut och de har funkat jättebra, tills jag bytte bank. Har nu nordea och skulle lägga in de så jag kan överföra fram å...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?